sobota, 20 lutego 2016

Prolog




Życie było bajką. Codziennie budziłam się z uśmiechem. Wykonywałam zwykłe czynności jak normalny człowiek. Dostałam się na wymarzone studia i miałam wspaniałych przyjaciół.
Byłam szczęśliwym człowiekiem.
Wszystko zmieniło się w ciągu jednego dnia.
Społeczeństwo zaczęło żyć w strachu i niepokoju.
Świat opanowała zaraza mutująca ludzi.
Lekarze próbują odnaleźć lekarstwo.
Nie byłam na mieście od miesiąca, pozostało mi tylko wyglądanie przez okno, choć często nawet tego się boję.
Mamy coraz mniej czasu. Epidemia opanuje całą planetę.
Czy ktoś lub coś da radę uratować ludzkość? Przywróci świat do normalnego funkcjonowania? Czy doczekam się dnia, w którym będę mogła zacząć znów prawdziwie żyć?

~~~~~~~~~~~~
Hej,
W prologu nie pojawił się wątek miłosny, co nie oznacza że go nie będzie a wręcz przeciwnie ;)
Nie jestem dobra w pisaniu prologów więc przepraszam za to dziwactwo. 
Mam nadzieję że spodoba Wam się to co stworzę. 
Przypominam że bohaterów zostawiam na wolną wyobraźnię, tzn. że możecie sobie wyobrazić kogo tylko chcecie ;)
Niedługo powinien pojawić się 1 rozdział. Który (mam nadzieję) będzie ciekawszy.
Tymczasem żegnam się. Jeśli chcecie to komentujcie. Sprawia mi to wielką przyjemność i motywuje.
Pozdrawiam,
God's Daughter

4 komentarze:

  1. Zaraza mutująca ludzi? Zapowiada się ciekawie.
    Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział.
    avia
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. No rzeczywiście ten prolog bardziej nadaje się na opis bloga, ale nie jest źle. Ważne, że przedstawia jakieś podstawowe informacje o zbliżającej się historii. Zaraza, powiadasz. A cóż to za zaraza? Co się z tymi ludźmi dzieje? Mam nadzieję, że to nie zombie apokalipsa, bo nie zajrzę wówczas do kolejnego rozdziału. Mam na zombie alergię i się ich boję. xD
    Wizja, jaką przedstawiasz jest zatrważająca. Człowiek wiedzie sobie spokojne życie, martwiąc się egzaminami, przyszłością, a tymczasem świat wbrew jego oczekiwaniom wywraca siędo góry nogami i niweczy wszelkie plany. Ciekawa jestem, co też wydarzy się w Twoim świecie.
    Pozdrawiam!
    http://witch-mark.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie, zaraz biorę się za czytanie rozdziałów :)

    OdpowiedzUsuń