sobota, 14 maja 2016

Informacja

Witajcie,
Muszę z bólem serca ogłosić że kończę z tym opowiadaniem. Niestety nawet nie zdążyłam go rozkręcić, ale to może i dobrze.
Kompletnie brakuje mi na nie weny. Moim problemem jest to, że ze wszystkim się pospieszam... W tym przypadku też tak postąpiłam. Opublikowałam prolog nawet nie zastanawiając się, czy na pewno dam radę dociągnąć to opowiadanie do końca, i teraz wyszło tak, że jednak nie dałam rady i bardzo za to przepraszam. Dziękuję wszystkim którzy tu byli.
Właśnie tworzę nową historię i prawdopodobnie pierwsze rozdziały opublikuję już wkrótce. Tym razem przemyślałam to i podejmuję wyzwanie dociągnięcia do końca. Moim celem teraz jest wattpad, więc tam opowiadanie to będzie. Mogę również stworzyć kolejnego bloga i tam też je publikować, taka gra na dwa fronty.
Jeśli ktoś będzie miał ochotę wpaść to śledźcie mój profil, tam wszystko wrzucam. To tyle...
Dziękuję za przeczytanie, i mam nadzieję do "zobaczenia".
God's Daughter

2 komentarze:

  1. Szkoda :( Ale na pewno będę czytać nowe opowiadanie, jak założysz konto na Wattpadzie, to dasz tu znać? Bo mogę to przegapić na profilu, a chętnie bym czytała <3
    Trzymam kciuki!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda... wszystko zaczynało się jakoś rozkręcać. Znam chorobę zwaną brakiem weny (przez nią porzuciłam kiedyś 30-stronnicowe opko) i jest to bardzo frustrujące. Może musisz odpocząć od tej historii, poczytać inne o tej tematyce i pomysł sam wpadnie?

    OdpowiedzUsuń